Pages

Tuesday 9 April 2019

Dahlia de'Beauty Mobile Spa - Kulim

Hai pengunjung blog  adekmahani.blogspot.com. Apa khabar semua. Semoga berada dalam kesihatan yang sangat baik, disamping insan insan  tersayang. Terasa lama betul tak menulis disini. Tapi saya ada. Still running shaklee, keep on sharing based on pengalaman sendiri.


Ohya. Pernah dengar TWB? The walking beauty Project from one of Master in shaklee. Saya join pada 11/11/2018 under Master Kam Maria. Purposely saya pilih Maria sebab nak belajar betul betul. Mulanya, saya tak tahu pun saya suka bidang kecantikan ni. Tapi sekali bila dah pegang muka customer, saya ada perasaan nak cantikkan dia, nak puaskan hati dia.

Maka selepas 11/11 tu lahirlah Spa atas nama 'Dahlia de'Beauty Home and Mobile Spa service.

Lokasi: Kulim Kedah. TWB (The Walking Beauty) team ada diseluruh Malaysia.


Kenapa Dahlia?.. Ok.. my precious gift daughter from Allah named Nur Dahlia. It may legacy for her suatu hari nanti. Doakan rezeki Dahlia ya .. ;)


Ok roughly macam ni. Konsep Mobile spa kami is samada anda datang kepada kami atau kami pergi kepada anda, anda pilih. Ikut pada keselesaan masing masing. Selain bertujuan nak bagi semua wanita rasa berSpa dengan harga yang reasonable. Semua orang mampu InshaAllah. Instead of nak keluar, cari parking, isi petrol, ada sesetengah mereka selesa terima service dari rumah. Tak perlu tinggal anak anak.

Service Spa kami menggunakan Youth by shaklee. Anda boleh google sendiri tentang kelebihan dan keistimewaan  youth. Dan saya yakin, hampir semua orang tahu tentang keberkesanan produk produk shaklee ni, tak kira lah samada skincare ataupun vitamin vitamin lain. Shaklee ni you all, slowly. but SURELY. Saya tak menjual kalau sendiri tak apply pada diri sendiri. Terasa berdosa besar kalau tak guna tiba tiba nak share.

PROMOSI JOM SHAKLEE (APRIL-JUN)


So you all. Ini rangka cerita je dulu tau. For start sebab dah lama sangat tak menulis. Untuk April-June, korang yang belum join ahli shaklee sangat sangat bertuah sebab ada 3welcome set ini.

1. VIVIX Welcome Set

2. YOUTH welcome set

3. DAILY ESSENTIAL Welcome Set






You all akan dapat keahlian secara PERCUMA. Dah tu dalam welcome pack tu jimat lagi 10% daripada harga ahli. Dapat CASH  BONUS lagi pada 14hb pada bulan seterusnya.
Jika ada kemampuan, grab masa ni (April-June)


Untuk korang yang maybe tak berapa yakin nak pilih youth sebagai skincare pilihan, walaupun memang terjamin keberkesannya, korang boleh try service kami dulu. TWB kami run seluruh Malaysia. Katakan awak yang sedang membaca ini stay kat Johor. Dan saya di Kulim Kedah. Dan rasa teringin yang amat nak berSpa.  Its ok,.. saya boleh pass pada beautician berhampiran dengan area  anda. 


dan saya akan aturkan. Itu kalau jauhlah. Kalau berdekatan, InshaAllah saya handle. Saya akan cover whole KEDAH PENANG with mileage. Dan ada masa saya akan ada di sekitar KUALA LIUMPUR/ SELANGOR. Time to time saya akan update.

Boleh follow FB saya: Adek Mahani
IG: Dahliade.beauty.mobilespa





Terima kasih korang sudi baca ^_^ Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment