Pages

Thursday 16 April 2015

NECK day9

kurus dan sihat dipagi Syawal ^_^ Biar sedap mata memandang

Assalamualaikum  pembaca blog adekmahani.blogspot.com . Saya doakan anda semua kurus dan sihat.

Sambungan NECK ^_^
Disamping kami diguide makan dengan kadar kalori yang betul, workout 2x/ day (depend on kemampuan), kami di NECK juga mencadangkan beberapa jenis suppliment bagi membantu proses penurunan berat badan dalam keadaan yang sihat. Antara suppliment yang dicadangkan:

Untuk buang toksin dari badan. Bersihkan usus agar penyerapan nutrien akan berlaku dengan lebih baik. Kalau usus berkeladak, semua makanan sihat yang kita makan adalah sia sia. Untuk buang toksin kita cadangkan:
  • Alfalfa
  • Herb lax
Untuk bakar dan buang. Untuk menguraikan lemak tepu dalam badan kepada lemak yang lebih kecil supaya ia lebih mudah disingkirkan. Disamping menjaga kesihatan jantung dengan omega. Kita bcadangkan:
  • Lecithin
  • Omega
Untuk bina kembali otot. Bila berat badan dah mula turun, badan akan mula menggeleber. Lemak terbakar, otot juga terbakar, kesannya badan akan menggeleber. Kita atasi masalah ni dengan memantapkan kembali yg menggeleber tu dengan ESP+Cinch. Kedua dua ini mempunyai protein yang tinggi untuk bantu bina kembali otot. Turun berat badan dalam masa yang sama, otot dapat dibina kembali pejal.
  • Esp
  • Cinch
Kami faham bagi yang kurang berkemampuan, tak semestinya consume full set. Bole sediakan suppliment ni ikut kemampuan masing masing. Alang alang joint NECK, biar capai sesuatu.

Berat saya masa day1 joint NECK 68.3kg. target lost 8-10kg. Saya tanak kurus sangat. Pernah masa zaman study dlu berat sy sekitar 55kg, sy nampak macam orang sakit. Biar sedap mata memandang jer ^_^

NECK day9
91days to go
Kurus dan sihat dipagi Syawal ^_^

NECK day9 workout.





1 comment: