Pages

Friday 9 May 2014

Tips Soft Sell word

Ini salah satu yg saya belajar dalam Millionaire Marketing Mastery program #DAO yang mengajar tenteng ilmu kepakaran. Ok let me share teknik menguasai pasaran:

- Kepakaran mesti tidak terlalu panjang
-Focus pada satu perkara. Kalau ada 3, pilih satu yg betul2 suka dan pilih wilayah yg luas (market)--- buat betul betul kepakaran yg satu ini.
-30 banner
-Database customer.

Contoh ayat kepakaran

'Saya Adek Mahani Binti Abdullah;

kepakaran saya ialah membantu menyelesaikan masalah wanita yang ingin kekal cantik, gorgeous meletop letop, tegang, mantap. kekal sihat dan cergas!

Masalahnya ramai dikalangan wanita hari ini tidak sedar pentingnya pengambilan makanan tambahan untuk dapat apa yg mereka idam idamkan. 

99% wanita setakat ini berpuas hati dengan produk serta konsultasi yg saya berikan dlm mencapai impian masing-masing. 

Hari ini, saya bersyukur dengan keberkesanan produk ini saya mampu membantu lebih ramai lagi wanita diluar sana untuk hidup dengan lebih ceria. 

Sebelum ini, mcm mcm masalah saya dengar terutama kawan kawan terdekat yg ada masalah kulit tak bermaya, badan cepat flat & masalah susu kurang bg ibu ibu meyusu. 

sehinggalah saya mencadangkan mereka mencuba produk ini mengikut permasalahan masing masing dan kesannya Alhamdulillah.. masalah mereka selesai dan terus jatuh cinta dengannya.  

Terasa bererti dapat membantu menyelesaikan masalah dan menambah nilai hidup mereka. 

Saya bersama 'secret group' kami membantu anda mencapai impian. 

Download ebook kami sementara ia masih percuma
free tips. free consultation.

http://www.ebookniaga.com/sorryboss/adekmahani

No comments:

Post a Comment