Pages

Friday 9 May 2014

Bagaimana saya membantu menyelesaikan masalah gastrik yg teruk.

---Berdosa kalau sy tak share---

Berdosa kalau sy tak share tentang #pappermint gingger plus. Berapa ramai mereka diluar sana yg ada masalah gastrik, masalah angin yg teruk. yg bersimpul simpul memulas tapi angin taknak kuar.

Lagi teruk bila mai angin ni, nk solat susah,..sampai nk gelak pun tak boleh. nk buat apa pun tak selesa. 

Sebelum ni sy hanya mengikuti testimoni kawan-kawan. Pernah ada satu testimoni saya sendiri, Alhamdulillah lepas cuba #pappermint gingger plus ni masalah gastrik yg teruk dihadapi ibunya dah berkurang.

Sehinggalah saya sendiri cuba. Saya juga punya masalah yg sama. kalau travel mesti berangin perut ni. tak selesa.. nk k****t tapi taknak kuar.. memusing musing..

Masa ke MMM baru baru ni, nasib la sy terganas tangan bawa #pappermint ni spare. Bukan hanya saya, kawan2 yg mula rasa berangin sy bagi pappermint ni. Alhamdulillah.. berkurang masalah mereka.

Masalah angin ni nampak kecik ep..
Tapi kalau kena, tak tahan.. Bayanglah nk k****t, nk sendawa tak bole. Tapi memulas-mulas.

sesapa ada masalah ni yg rasa perlu saya bantu, bole pm inbox. InshaAllah sy bantu setakat mana mampu.

Image of Pappermint Gingger Plus



AdekMahani
-0195914240-

Master love to share

No comments:

Post a Comment