Pages

Tuesday 5 May 2015

PERCUMA!! VITA-LEA IRON FORMULA MULTIVITAMIN BERNILAI RM94!!

Assalamualaikum, salam sejahtera semua. Terima kasih kerana sudi melawat blog adekmahani.blogspot.com
Saya doakan anda semua kaya berjaya bahagia dunia akhirat InshaAllah, aamiin.
Sat ja kan masa berlalu... Pejam celik pejam celik, kita di helaian ke-5 2015. Dah bulan May pun..sebulan lagi habis Q2 2015. Cepat sungguh masa berjalan.

So far, semua berjalan lancar Alhamdulillah. Sikit sikit yang masih tergendala tu normal lah ey.. biasalah kehidupan. Semua orang ada cerita yang tersendiri,..I mean pernah di uji dengan pelbagai ujian. Mungkin caranya saja berbeza. Tak dinamakan hidup kalau takde masalah. Jadi jangan focus pada masalah. Allah mengikut sangkaan hambanya. Fikir banyak masalah, banyak masalah lah yang akan datang. Fikir hutang, hutang lah yang akan datang. Bersihkan hati, maafkan semua orang, usaha, doa, tawakkal... Do the BEST. Allah do the rest ^_^ InshaAllah

FREE VITA LEA BERNILAI RM94?!!
Haa.. ni nak citer. Bulan ni shaklee buat promosi dasyat giler. Buat julung kalinya shaklee bagi FREE VITA-LEA sempena ulang tahunnya yang ke-100. Untung giler sapa yg register member bulan ni. Dapat free Vita Lea Iron formula BERNILAI RM94 (harga pasaran+GST bagi setiap keahlian baru, dengan syarat buat pembelian sebarang produk lain) walaupun dengan satu Herbal Blend Multipurpose cream!! wahhh... bulan bulan lepas, kami nak kami kena beli hokey. Bulan ni Shaklee bagi FREE!

PROMOSI MAY 2015


Info tentang VITA LEA

VITA LEA adalah multivitamin pertama yang diciptakan di dunia. Nama asalnya SHAKLEE VITALIZED MINERALS (dulu dalam bentuk cecair). Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair kepada bentuk tablet yang kini dikenali sebagai VITA-LEA. Sejak itu lah nama VITA-MIN diguna pakai oleh semua jenama. 2015 ini adalah ulangtahun ke-100 VITA LEA yang dihasilkan oleh Dr C Forrest Shaklee. Paling best masa ni beliau baru berumur 21tahun! Perghh.. (ngah rewind,..masa kita 21,.. apa pencapaian terbesar kita buat) alahai...

Kalau bukan disebabkan kebaikan VITA-LEA ni, masakan ia mampu kekal dipasaran selama 100tahun.

Sejarah Shaklee yang disiarkan dalam majalah Isihat edisi Febuari 2013


Sebenarnya lepas saya operation MVR pada April tahun 2013, jujurnya antibodi badan dah tak kuat. VITA-LEA ni adalah antara multivitamin pertama saya ambik masa tu. Saya ingat lagi, masa mula mula jatuh hati dengan produk Shaklee ni, mula mula sekali nutrisi yang saya ambil ialah VITA LEA+VITC+BCOMP+ESP.

Basic wellness set. Alhamdulillah, lepas consume ni.. rasa ada perubahan dari segi tenaga dan imun. Badan dah ‘kena pisau’ ni selalunya dah tak macam sediakala. Alhamdulillah, lepas consume sumer ni takda dah rasa tak larat masa tu. Kalau tidak saya nak bangun pagi lemau. Kat opis back pain ni jangan cakaplah. Trauma bila ingat. Lepas consume, rasa ok, baru saya joint jadi ahli Shaklee.

VITA-LEA ni sesuai untuk semua golongan DEWASA tak kira LELAKI ataupun PEREMPUAN. Setiap tablet mengandungi 30 nutirsi harian lengkap yang di ekstrak dari sayuran dan buah. 12vitamin dan 7 mineral penting yang diperlukan dalam badan orang dewasa ada dalam VITA-LEA. Tablet VITA LEA disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknology explosif yang kompleks (explo-tab). Multivitamin yang TERPANTAS larut dalam air dan tubuh manusia.

Ujian klinikal membuktikan pengambilan VITA-LEA selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
Pesakit anemia, kurang selera makan, tekanan darah rendah, deabetis, lelaki atau wanita yang selalu letih dan lesu. Pelajar yang selalu mengantuk, menyokong sistem pembiakan. sangat sesuai untuk ibu mengandung, menyusu dan berpantang. 

Semua kebaikan ni korang boleh dapat FREE bulan ni. Dengan syarat mendaftar ahli dan beli apa apa je nutiri lain (yang ada uv) dan dapat VITA-LEA ni PERCUMA!!

NAK JOINT TAPI MACAM MANA?
Bole pm/ call sy Adeksomey. 
Sahabat shaklee anda 019-5914240 (whatsup/telegram available). 
Atau boleh terus guna ID sy sebagai sponsor dan register sendiri. 
ID #965352 ->Adek Mahani

(Nama saya memang ada 'adek'.. sweet kan^/^)






1 comment:

  1. Saya pun suka Vitalea ni. Senang-senang, jemput baca di sini : http://im-not-cinderella.blogspot.com/2015/03/kegemaran-saya-gochoc-dan-vitalea-iron.html
    Saya akui memang Vitalea cepat larut sebab pernah dengan tak sengaja ter-eksperimen.

    ReplyDelete