Pages

Friday 25 October 2013

SHAKLEE- Pregnancy 1st trimester

Jeng jeng jenggg ...
Mana tau, lepas lepas try set subur SHAKLEE membuahkan hasil.
Doa,.. usaha, tawakal itu perlu
InshaAllah..lepas tu kita sama sama doa

Ok..
Preggy momy!
Interesting kn bila test UPT naik 2line. Hehe..

Saya pernah rasa saat tu..2012..tahun lepas.
Bahagianya Ya Allah...' ..masa tu agak jer, mengandung ker aku ni.. Tanda dah ada 2-3 tanda..
peod lambat..kencing kerap..Rasa lemah lain macam jer..Hmm :)
...Tapi ada banyak kemungkinan ni..
salah satu, lama sy tak amik ubat jantung. Da lama saya stop.. jadi doc sendiri..padanlah dgn muka ..
Hm..Sebab itukah sy jadi lemah lain mcm je ni..So satu ari tu pegi la sy ke spital...nk sambung ubat jantung lah masa tu.. sekali doc test urin..

 'tahniah, +ve kata doc.
 Ya Allah..sy pregnant!.. Sy bakal jadi ibu..Syukur Ya Allah..syukur.
airmata je jatuh time tu..Tak terucap dengan kata2 :')

aisehh..menyingkap kenangan silam plak sy ni.. -_-,
Ok preggy momy..
^__^

Utk 1st trimester, utk kecergasan..
Utk elak kena g klinik berkali kali
saya advise amik:

1) Vita-Lea- Multivitamin.
2) B-Complex- Menguruskan tekanan apatahlagi bagi proses metabolisme badan. 
3) Ostematrix- Untuk kalsium. Nnt banyak kalsium ilang bila share dgn baby.
4) Vita-C- satu tablets- 7.5bj oren. Hah senang. Takyah nk makan makan oren g dah untuk keperluan vit-C dalam badan.

Kalau takut HB low,
Vita-Lea tu amik 2bj.
Kalau takda budget, amik je dulu Vita-Lea+B-Comp+Ostematrix.
Dengan harga mampu milik saya bagi. 

Tahniah ^__^

PM saya untuk keterangan lanjut.

-Best Price
-Free consultation

FB: Adek Somey

Cont no: 0195914240 PM/ WhatsUp/ WeChat~and now telegram. Update by 20140213



No comments:

Post a Comment