Pages

Sunday 16 February 2014

sesi menyedut aura master ^_^ mOre u give, mOre you will get back

Bulan lepas punya cerita. _20140111_
Sessi menyedut aura2 positive dari master MariaFirdaus. Mmg humble .. Mmg best. Mmg superb. Tak sombong master2 ni walaupun sudah layak untuk sombong. Mereka inspirasi sy.


Kami tak ditinggalkan terumbang ambing dalam mengharungi dunia business.
Kami diajar mcm mana cara on9/off9 marketing. TQ master!! Hehe.
Patut la bonus sy bulan ni lebih sket dari bulan sebelum tu. InshaAllah.. akan terus naik..
Naik lagi..naik lagi.. amiiiin. :)
Dan sy berharap bila nanti saya diberikan kesempatan oleh Allah utk duduk sama sama mereka, tolong tetapkan hati sy Ya Allah supaya saya juga takkan sombong.
ya sy bakal jutawan yg takkan sombong :)

EHH??..kenapa sy mcm cakap besar ni. HHE
Bukan..bukan cakap besar. sy sedang cuba menipu otak sy dan sy harap dia percaya.

Semalam saya terbaca post dari Master Firdaus tentang 'BELAJAR TIPU OTAK'
Owhh..banyak kesalahan saya sebelum ni. Bila orang tanya mcm mana business, apa saya jawab?..
 'Boleh la sikit sikit.' 
 'slow slow la'
 'bukan senang..susah jugak sebenarnya'..

Patut la result yg saya dapat~~~~~ Emm..bole la..
Patut la result saya dapat slow!! tak mcm org lain yg kencang,.. Patut la susah ja rasa. Haaaihhhh..banyak kesilapan sy disitu. Sebab apa yg kita cakap tu sebenarnya adalah DOA. Tak sedar yg kita dok cakap tetiap hari tu doa doa doa!

Dah 3series sy mensabotajkan diri tanpa saya sedar. Hhuuu...
Lainkali bila org tanya.. mcm mana businass. Ni jawapan dia.
'ALHAMDULILLAH.. business saya makin maju, saya yakin business saya berpotensi. Saya yakin business saya akan berkembang.

Katanya dalam hati, sentiasa tanam perkataan JUTAWAN selalu sebut walaupun kita tak tahu mcm mana nk dapat. Biarkan otak tertipu dan bila dia percaya , InshaAllah kita akan dapat apa yg kita sering sebutkan.

Pembaca sekalian..Kita semua jutawan suatu hari nanti, InshaAllah ^_^

AdekMahani




'

No comments:

Post a Comment