Pages

Tuesday 23 April 2019

Kelebihan Minyak Urut Moden MMG

Korang,

Terima kasih masih lagi membaca dari page sebelah, langsung kesini mencari kelebihan Minyak Urut Moden MMG yang saya akan share.


Bagaimanapun, MMG Hanya Alternatif. Sila dapatkan nasihat doktor jika sakit berlarutan.


Of course korang, untuk dapatkan kesihatan yang optimum, wajib kita amalkan pemakanan yang sihat. Bersenam sekitar 150minit dalam seminggu serta pengambilan supplimen yang sesuai seperti VitC, Multivitamin, Omega, Protein, kalsium. Saya akan link kan satu persatu.




Satu daripada WELCOME SET SHAKLEE : Daily Essential Set 
(OFFER April- Jun)

Boleh klik link ni untuk tahu Promosi WELCOME SET shaklee (April-June)
Which is ada Daily Essential Health untuk kesihatan yang optimum. Klik sini


Ok. Balik pada KELEBIHAN Minyak Urut Moden MMG yang saya guna selepas selesai sesi mengurut.


MMG mengandungi 3 BAHAN UTAMA yang BERKESAN.




MINYAK KAYU PUTIH

ALOE VERA

LAVENDER yang WANGI & MENENANGKAN.




Sangat JIMAT- satu botol boleh guna untuk satu keluarga.


Kegunaan minyak urut moden MMG



Lenguh lenguh sendi lutut

Sakit Belakang.

Pening kepala.

Selsema.

Resdung.

Kulit melecur terkena minyak panas atau exzos.

Terkena gigitan serangga.

Ruam.

Untuk masalah semput.

Senggugut

Sebu perut/angin dalam badan.

Untuk wanita mengandung.

Untuk ibu dalam pantang

Sakit gigi

Hubungi saya untuk share dengan korang cara guna untuk masalah yang korang hadapi.




Rm45 : 120g
Rm29.90 : 50g

Botol besar lebih jimat, botol kecil sangat comel dan mudah dibawa kemana mana. Saya punya practise, guna sikit sahaja. Sapu belakang bahu, pinggang, dan bawah betis. Sebelum tidur. Tidur sangat selesa.


Seharian depan lappy, saya akan sapu di belakang masa buat kerja. Relief pain. Hilang letih tau rasa.




Hubungi saya untuk dapatkan MMG korang. Saya fokus pada service Spa seperti mengurut dan facial. MMG ini tak sengajanya add value to customer. Modal saya, Tapi kepuasan anda. InshaAllah.. www.wasap.my/0195914240/nakMMG



Saya akan cover whole Kedah and Penang. Ada sedikit mileage charge  (Kulim no transport chanrge) 


Korang yang jauh its okay.. kami TWB beautician ada di seluruh Malaysia. Berminat untuk dapatkan service atau nak ambil tahu tentang peluang buat duit dengan Mobile Spa, hubungi saya. Saya akan atur. InshaAllah.


Terima kasih

No comments:

Post a Comment